“SiS on olnud asendamatu abimees nii rasketel hetkedel treeningul kui võistlusrajal. Minu lemmiktooted on REGO piparmündimaitseline valgubatoon ning “ööjook” Overnight Protein. Talvisel ajal kindlasti Immune vitamiinijook. Need on osa minu taastumise rituaalist, et jaksata järgmisel päeval veel rohkem ja kauem.”

Marko Albert, Eesti parim triatleet

“Olime otsinud Gerd Kanterile juba ammu elektrolüütidega spordijooki, millel oleks võimalikult madal süsivesikute sisaldus. Viibime palju soojas kliimas, mis tähendab suuremat vedelikukulu. Juhul, kui ei tarbi piisavalt vedelikku, siis suureneb meie alal oht vigastuste tekkeks. Pärast pikki otsinguid leidsime Science in Sport tootevalikust Gerdile hästi sobivad GO Hydro spordijoogi tabletid. Need on pakendatud väikeses tuubis, lihtne kasutada, toote kvaliteet on kõrge, maitsed on puhtad.”

Indrek Tustit, treener ja füsioterapeut.

“Trenni ajal söön GO geeli ja GO Energy batooni. Need on suurepärane vaheldus loksuvale klooriveele suus. Trenni ajal on minu lemmikuks vaarikamaitseline GO Electrolyte. Pärast trenni saunas maitseb kõige paremini banaanimaitseline REGO Rapid Recovery.

Kregor Zirk, Ujumislootus

15 harjutust koduseks treenimiseks. 5 nädala jooksutreeningute soovitused. LOE LÄHEMALT – KUIDAS TALVEL JOOKSUVORMI HOIDA!

Science in Sport tiim, SiS Eesti

4 põnevat retsepti, kuidas teha enda taastusjoogist üks põnev smuuti! LOE JA KATSETA ISE KA: Spordismuutid koostöös Merilin Taimre ning Sportlandiga.

Science in Sport tiim, SiS Eesti

Parima treeningtulemuse saavutamiseks, peaksid teadma, millist valku sinu toit peaks sisaldama ja millal seda süüa. Valgu kui toitaine tarbimine on oluline igaühele. Neile, kes soovivad lihtsalt enda lihast säilitada ja tervena hoida. Ka neile, kel eesmärgiks lihasmassi kasvatamine. Sportlastele ja aktiivse eluviisiga inimestele soovitatakse päevas 1,2-1,8g valku iga kehakilogrammi kohta. Kogus sõltub treeningu eesmärkidest.

LOE LÄHEMALT: Millist valku ning millal võiksid süüa? Kui palju? Miks?

Science in Sport tiim, SiS Eesti